петък, 29 март 2013 г.

Ново начало ...

Здравейте приятели,
предполагам някои от Вас, които са надниквали тук и преди, са малко озадачени от тази моя "първа" публикация :) Това е така, защото реших драстично да променя съдържанието на блога си, а някои от предишните ми картички ще видите в ново амплоа. Но като оставим това настрани, нека първо да обясня дългото си отсъствие от блог пространството, а после ще Ви покажа и какво предстои да видите тук занапред ;) Напоследък ми остава време колкото да следя вашите прерасни публикации и проекти, понеже вкъщи имам две прекрасни англечета, кито наистина ми отнемат доооста от времето :) към това нека прибавим и текущият ремонт на новия ни дом и сами се досещате остава ли ми време за майсторене ;) Това обаче си има и добра страна - мога спокойно да трупам още крафт материали и да позапълня не толкова голямата си колекция от копик каркери. Стига толкова приказки, нека Ви загатна какво съм Ви подготвила за идващите месеци ;) Това са само работни варианти, т.е. малка част от бъдещите ми картички, изцяло подчинени на paper piecing-а. Ето ги и печатите, обработени с дизайнерска хартия, а някои и с дигитална такава, още преди да са оцветени дори :)







6 коментара:

Danina каза...

Ново начало с нови проекти, нов дом... толкова хубаво звучи! Пожелавам ти много нови реализирани идеи!

Биляна Казакова каза...

Страхотно ново начало, с нетърпение очаквам продължението!

Toni каза...

Страхотни са, ще чакам и картичките с тях. Добре дошла, пожелавам ти много време за творене и забавление!

Petinka каза...

Благодаря момичета :)))

Plamnito каза...

Новото начало е много обещаващо - много вдъхновение и успех ти желая!

Росица Катрева каза...

Много успехи и нестихващо вдъхновение. Чакам с нетърпение проектите :)